måndag 31 augusti 2009

COCKIES AND CREAM

var helgen över för denna gång.
Med ömmande fötter och med ett huvud som bubblar över med idéer och intryck,
hoppas jag gå en inspirerande höst tillmötes.
Mässan var rena julafton precis som alltid.
Alla springer lite halvspeedade omkring för att hinna se allt och för att absolut inte missa något guldkorn.
Jag hittade ett guldkorn.
Fattar inte att jag missat det tidigare.
Men när jag tänker efter har jag sett artiklar i olika inredningstidningar
om detta lilla underbara ting
Detta och mycket mer kommer att dyka upp under veckan på LITEN LYA.
Det finns de som undrar och de som frågar mig varför jag inte länkar mig,
går med i bloggportaler osv.
Denna sidan är min.
Jag gör den för min egen skull, för att jag tycker det är riktigt roligt att skriva
och det ger mig väldigt mycket inspiration.
Mat och inredning går lite hand i hand och eftersom inredning alltid funnits där som en av mina största inspirationskällor,
faller det sig naturligt för mig att blanda upp mitt bloggande på detta vis.
Jag är otrolig tacksam över att ni alla vill och tycker om att läsa det jag skriver.
Till alla er som tycker jag skall tjäna pengar på det... vem vet vad framtiden har att ge.
Tillsdess är jag nöjd med precis som det är...
Kram på er...nu fortsätter jag med matpajerna.

2 kommentarer:

  1. Vad massa spännande recept du har! Blev extra nyfiken på kladdisen med lakrtislonka. =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Välkommen till min blogg. Kul att du gillar den. Hoppas du tittar in igen snart. Sköt om dig. Chatarina

    SvaraRadera